بهترین سایت برای گروه BTS و ARMY ،فایتینگ we are bangtan boyz

BTS & ARMY

اطلاعیه

  • author avatar نگارنده: 🐍jisog
  • ۰۷ مرداد ۹۸ ، ۲۱:۲۰
  • ۴۱۶۰

دوستان اینجا را نگه دارید تا مارو گم نکنید

ادرس فعلی سایت : http://koreanlovestar4.blog.ir

دیدگاه ها [ ۲۸ ]

jin ♥♥♥:♥

واس من هیچی نمیاد فیل شده ؟؟؟؟؟

چرا هیچی تو سایتتون نیست... 😭

♡•°V°•♡

سلام میشه بگین چه جوری باید عکسایی که تو سایت قبلی تون بودو دان کنم

.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

نمونه سوالات آیین نامه 96

چرا یه سایت وردپرس نمیزنین ؟ 

 

خاستین منم کمکتون میکنم .

جیسوگگگ اوپااااا 

کجاییییییییی  (گریهههه)

میکشممم خودمممموووو

منم یه کامنت میزارم بشه هفتا🤟🏻🤟🏻🤟🏻🤟🏻

☺️🙃🙂💜💖💋

 

واسه منم سایت نمیاد

بچه ها چی چیو وب بالا نمیاد؟

اینجا برای موقعی هست که وب ادرس قبلی فیلتر شد همه بیایم اینجا

و ادمینا خودشون هر چی تو وب قبلی بود رو اینجا میزارن

الان که هنوز وب (ادرس قبلی) فیلتر نشده

اخه به تو چه اسمم چیه D: خخخخ

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

هر کس هر سوالی داره بره اونور بپرسه

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

اونور:وب ادرس قبلی

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

کسی نیست؟

باز هم کسی نیست؟

اخه به تو چه اسمم چیه D: خخخخ

چرا چرا

من هستم ناشناس جان

اینجا چخبره؟😂

واو اینجام کامنت میذارین؟ برگاام 😮😦

اوکی... 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

😍

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

💜

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

😘

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

چقد بیکارین که میاین پایین بخونین 🤣✋

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

هنوزم داری میای پایین؟؟؟ 😶😶😶

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

خسته نشدی؟ 😢

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

بابا بسهههههه🧐

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

این دیگه اخرشه 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

تامام تامام 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

..... 

سلااااام . من اولین باریه که یه وبلاگو دنبال میکنم . ولی واقعا فالو نکردم چون ایمیل میخواد منم ایمیلمو غیر فعال کردم . خببب .من اینو ذخیره برای حالت آفلاین کردم . اینجوری کردم پستای جدید برام میاد؟ گفتم اولین بارمه پس هیچی نمیدونم خو.

میشه کلا بگید چی به چیه؟ من ایمیلمو غیر فعال کردم( کلا گوکلمو غیر فعال کردم) مشکلی پیش نمیاد؟

 

سلام میشه لینک کنسرت امروز رو بزارین تو سایت پلیزززززز

 

897896589683989653ایعیفاهغقثخهتقختقفهتخثتهقفتهقاقفافقث

 

اینم کامنت من

 

شد 20 تا کامنت:))))))))))))))

هدر خیلی کراشهه

اینجا رو

یادش ب خیر :"|

سایت فعلی چرا نمیاد؟

فیلتر شد
آرمی بدبخ بیچاره

سلام چ بلایی سر سایت اصلی اومده؟؟؟

فیلتر شده؟؟؟😢

چ خاکی باید بر این سر بریزیم وقتی بیس و چهار ساعت پاتوقمون اونجا بود؟؟😪

هایی
KLStar.ir 
این آدرس رو داشته باش به احتمال زیاد زودتر از موعدش قراره افتتاح بشه

نگو که سایت ف شده :))

چرا من میرم هیچی نمیاره ؟؟

کلی برنامه مونده بود هنوز که دان کنمممم😭😭😭😭😭

یادم رفت این سوال بپرسم

وبسایتی که قرار بود با تولد هوبی افتتاح کنید همه لینکهای قبلی دوباره توش میذارید؟؟

هنوز یه سری چیزا مونده بود که دانلود کنم :)) باور کن از صبح که دیدم سایت باز نمیشه افسرگی گرفتم :) رتبه کنکورم امسال خراب شه مطمئنم اینجوری افسرگی نمیگیرم:)))

هنوز کلی چیز برای دانلود کردن داشم شتت

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی